Saturday, 20 February 2016

Tarptautinio Erasmus+ projekto I.M.A.G.I.N.E dalyvių sąskrydis Suomijoje



Šių metų sausio 17-23 dienomis Suomijoje, Alajärvi mieste, įvyko tarptautinio Erasmus+ projekto I. M. A. G. I. N. E dalyvių darbo sesija. Joje dalyvavo septynių Europos šalių (Prancūzijos, Portugalijos, Italijos, Ispanijos, Kroatijos, Suomijos ir Lietuvos) 10 mokyklų bei Europos Kultūros centro direktoriai, projekto koordinatoriai ir informacinių technologijų mokytojai. Iš viso apie 50 dalyvių. Elektrėnų „Versmės“ gimnazijai atstovavo projekto koordinatorė Rita Grigonienė, nariai Anelė Valentinavičienė ir Arūnas Pliskauskas.

Thursday, 18 February 2016

IMAGINE žaidimo programėlė

Jūs galite į savo išmaniuosius telefonus arba planšetes parsisiųsti programėlę

 Žaidino programėlė              



Monday, 8 February 2016

Informatikos mokytojų darbo sesija Alajarvyje

Sausio 19 dieną La Rošelio (La Rachelle, Lycee Leonce Vieljeux) vidurinės mokyklos dėstytojas Etienas CARNOVALI (Etienne CARNOVALI) kartu su savo mokiniais pristatė sukurtą IMAGINE žaidimo pradinę versiją, kurią projekto dalyviai parsisiuntė į savo išmaniuosius telefonus.

Vėliau La Rošelio komandos nariai supažindino kompiuterių klasėje susirinkusius  projekto dalyvius su MIT App Inventor programavimo aplinka. Jie pademonstravo patrauklią ir paprastą programos grafinę sąsają, kurią lengvai įvaldė projekto dalyviai.
Įkvėpti vaizdingų mokytojo Etieno pavyzdžių, klausytojai pamėgino patys sukurti nesudėtingų aplikacijų, skirtų išmaniesiems įrenginiams, ir jas išbandyti savo išmaniuose telefonuose arba planšetėse.
Kitos dienos  rytą projekto dalyviai, lydimi Alajarvy mokyklos mokinių, testavo La Rošelio komandos sukurtą aplikaciją. Žygis prasidėjo mokyklos kieme, kur visi projekto dalyviai sušoko letkį. Toliau testuotojų virtinė, vedama Etieno CARNOVALI, nuėjo iki ežero, užsuko į bažnyčią, viešąją biblioteką, rūšiavimo aikštelę ir sporto aikšteles. Kiekviename taške Alajarvy svečiai susipažino su aplankyto objekto paskirtimi arba istorija ir atsakė į testo klausimus. Programa veikė puikiai.
Sausio 21 dieną La Rošelio komanda paaiškino, kaip sudaryta žaidimo programa. Projekto dalyviams buvo pademonstruota, kaip galima atlikti pokyčius programoje. Dabar beliko kiekvienai komandai patikrinti programą ir, jei bus poreikis, ją patobulinti.



Wednesday, 11 November 2015

APSILANKYMAS VILNIAUS OPEROS IR BALETO TEATRE


Spalio 8 dieną tarptautinio Erasmus+ projekto IMAGINE svečiai lankėsi Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre. Jie žiūrėjo dviejų veiksmų operą „Kornetas“ lietuvių, vokiečių, prancūzų ir italų kalbomis. Ši opera – laisva improvizacija Rainerio Marios Rilke‘s sakmės apie korneto Kristupo Rilkės meilę ir mirtį tema. 
Libreto autorė Onutė Narbutaitė. Muzikos vadovas ir dirigentas Robertas Šervenikas. Dirigentas Julius Geniušas. Kostiumų ir grimo dailininkas Juozas Statkevičius.

Projekto dalyviai buvo sužavėti Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro rūmais ir, žinoma, modernia opera. Ypač įdomiai pateikta operos scenografija traukė visų akį. Ši operinė improvizacija jau XXI amžiuje tarsi kalba apie tos istorijos universalumą, tarsi sako, kad žmogaus ilgesys, nepaisant nieko, išlieka tas pats. Operoje pateikta daug vizijų, sapnų, svajonių, dažnai svarbesnių už realybę.Tai ir sukūrė poetinę atmosferą, kuri įtraukė žiūrovus visa esybe.
Pertraukos metu svečiai mėgavosi išskirtinio skonio karštu šokoladu, fotografavosi, dalinosi įspūdžiais.

Po įspūdingos operos  vakarą vainikavo vakarienė Bernelių užeigoje, kur svečiai turėjo galimybę paragauti lietuviškų patiekalų.




Wednesday, 21 October 2015

Žaidimas



I.M.A.G.I.N.E. projekto tikslas - supažindinti projekto dalyvius su savo miestais. Priimama šalis supažindina svečius su savo mietu.

Mes, Elektrėnų komanda, parengėme žaidimą svečiams iš Italijos, Ispanijos, Prancūzijos, Kroatijos, Portugalijos, Suomijos.
Žaidimo dalyviai buvo suskirstyti į tris komandas: „Versmė“, „Perkūnkiemis“ ir „Anykšta“. Žaidimą pradėjome nuo miesto centre esančio medinių skulptūrų parko. Komandos gavo skirtingus maršrutus: vieni patraukė į šiaurę link Šviesos gatvės, kiti puolė ieškoti literatūros muziejaus, o treti patraukė link bažnyčios.

Maršrutai buvo sudaryti taip, kad visos komandos aplankytų visus žaidimo punktus: literatūros muziejų (1), transporto žiedą (2), kūdrą (3), baseiną (4), ežero krantą (5), ledo rūmus(6), policiją (7), bažnyčią (8), gimnaziją (9).


Kiekviename punkte dalyvių laukė išradingos, lavinančios vaizduotę, kūrybiškumą ir reikalaujančios fizinės ištvermės užduotys. Punktuose, po sėkmingai atliktos užduoties, komanda gaudavo dar kelis maršruto dėlionės fragmentus ir galvosūkio sprendimo raktą, užkoduotą QR code.


Žaidimo pabaigoje dalyviai buvo apdovanoti žaidimo dalyvių sertifikatais ir „Pažymėjimais“. „Versmės“ komanda pripažinta greičiausia, „Perkūnkiemios“ - taikliausia, o „Anykštos“ - meniškiausia.





Thursday, 1 October 2015

Teachers meeting

                                            4 - 10 October 2015
                Teachers meeting Elektrėnai